Saturday, May 25, 2013

Malam ni lebih serius membuat penyelidikan.
Highlight mana yang patut
Baru nak tanya macam-macam dengan adik
Lepas ni insyaAllah mungkin boleh mula senaraikan barang yang nak dibawa
Mana keseronokan tu? Tak datang lagi
Tau la aku slow. Tapi nak seronok pun slow jugak ke =.=
Mungkin penat sangat sebulan ni.
Penat. Mental dan fizikal.
Cepat cepat semangat datang cepat cepat
4 hari saja lagi

Thursday, May 16, 2013

rumusan.

Hari hari yang padat
Oh baru perasan tepat sebulan tak post apa-apa
Cari rumah baru
Kemas barang
Keluar rumah lama
Masuk rumah baru
Kemas rumah baru
Lap itu kemas ini
Pergi KLIA. Hantar kakak. Gambatte. Semoga cemerlang dunia akhirat
Harvest sweet pepper.
Extract seed lagi
Tak extract..buat kerja lain yang terabai
Eh crop report. Daangg. Lupa. 
Hooooii tunggu laaa aku cuti hujung bulan ni. Tunggu laa.
Alhamdulillah diberi rezeki untuk melancong.

Ohh 25hb..kenduri sangat banyak. InsyaAllah takde aral melintang, boleh ke N9.
Apa kenaaa jangg.