Sunday, December 16, 2012

Saya sedang bercuti di alam mimpi.

December
Semua orang bercuti. Alaaah cuti panjang panjang.
Macam macam aku nak buat
Nak terkepit dengan mak
Nak picnic
Nak jungle trekking
Nak jalan-jalan tengok tempat orang
Nak punggah bilik buang mana yang patut
Nak pergi kenduri kawen orang
Nak setelkan itu ini itu ini
.....................
Tapi sekarang aku kat Cameron.
Alaaahhh perkahwinan cili benggala
Alaaahhh projek aku
Alaaahhh takkan nak cuti kalau tu projek sendiri
Alaaahhh terperuk la kau kat gunung ni
Alaaahhh sweet pepper pun macam macam masalah
Alaaahhh virus la. thrips la. pollen tak cukup la. female young bud problem laa
Alaaahhh tetiba kale pollination pun dah mula hari ni

Ok. Emo. Maaf. Lemau. Badan lenguh asyik terbongkok bongkok tengok pokok.

Regards,
Masitah
Owner of sweet pepper. *peeehhhh =B

Allah tidak membebankan seseorang melainkan dengan kesanggupannya (al-Baqarah:286)

Peringatan peringatan! =)


P/s: Eh dengar cite housemates I merangkap rakan sekerja I nak jual jagung dari farm kat bawah sebab tokey kata jagung kat Cameron dah banyak. Mungkin boleh ambil kesempatan untuk cuti sekejap Ahad minggu ni. Eh Ahad memang cuti. Ye kerja hari hari sampai lupa hari dan tarikh. Alert alert!